اتـــوبار شتـــــــاب

حمل و نقل بار به تمام نقاط کشور شعبه مرکزی گیلان- کلانشهر رشت

اتـــوبار شتـــــــاب

حمل و نقل بار به تمام نقاط کشور شعبه مرکزی گیلان- کلانشهر رشت

⭕ اتوبار شتاب ⭕
حمل و نقل بار و اثاث منزل به تمام نقاط کشور
شعبه مرکزی گیلان - کلانشهر رشت
تماس با مدیریت
09111378437

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

جابجایی اجسام سنگین در اسباب کشی

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۲۸ ب.ظ

جابجایی اجسام سنگین در اسباب کشی معمولا یکی از دغدغه هایی است که با آسیب جسمی شدیدی گاها همراه است ، عدم اطلاع کافی از چگونگی جابجایی اجسام باعث اتفاقاتی میگردد که نگرانی هایی را به همراه دارد . از جمله این نگرانی ها که اغلب دو تا سه ماه بعد از اسباب کشی خود را نشان میدهد ، کمردرد های مزمن و طولانی مدت ، زانو درد و بازو درد و فرسایش های طولانی مدت است . جابجا کردن یک پیانو جدای از اهمیت چگونگی جابجایی ، اهمیت آسیب ندیدن دیوار ها و اهمیت آسیب ندیدن خود وسیله بخاطر بعد مالی اش نیاز به تجربه و تخصص دارد . جابجایی مواردی از قبیل پیانو با تغییر جنس مثل میز نهارخوری 8 نفره ، گاو صندوق و سایر موارد نیازمند تجربه است ، ظریف بار با استفاده از کادر مجرب اجرایی به اجرای یک اسباب کشی سریع و آسان برای شما میپردازد.

نکاتی در ارتباط با جابجاکردن وسایل سنگین

·         برای جابجایی گاز، یخچال، و ماشین لباسشویی از پایه های زیر چرخدار که به همین منظور ساخته شده اند استفاده کنید.
ابتدا درب این وسایل را ببندید، آنها را روی پایه چرخ قرار داده و با دقت حرکت دهید.

·         برای جابجا کردن مبلمان حتماً از یک نفر کمک بگیرید.
در غیر اینصورت ابتدا یک طرف مبلمان را بلند کرده، آنرا جابجا کنید.سپس به طرف دیگر بروید و دو پایه دیگر را بلند نموده و حرکت دهید.برای تخت، کمد و سایر وسایل نیز می توانید از این تکنیک استفاده کنید.

·         برای جابجایی جعبه ها بصورت متوسط به انباشتن وسایل درون آن بپردازید تا جعبه ها بطور تقریبی از وزنی قابل قبول برخوردار باشند . برای برداشتن جعبه ها از روی زمین ، روی زانو نشسته و جعبه رابردارید سپس بلند شوید سعی شوید که در این وضعیت کمر صاف باشد و از زانو بعنوان گلوگاه جابجایی استفاده گردد.

·         سعی شود که هنگام جابجایی وسایل سنگین اینکار با مکث های طولانی تری انجام گردد و بعد از جابجایی هر جعبه چند قدم پیاده روی کنید  تا به وضعیت مناسب جسمانی برسید و مجددا وسایل بعدی را جابجا کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲
محمد گودرزوند